Азійський оператор казино, NagaCorp, повідомив у понеділок, що його камбоджійський інтегрований курорт, NagaWorld, зафіксував дохід у розмірі 117 мільйонів доларів США за перший квартал 2023 року. Рівень валового доходу, отриманого з курорту протягом тримісячного періоду, на 6,8% вищий, ніж рівень, досягнутий за аналогічний період минулого року.
Збільшений валовий гральний дохід від Naga World
Збільшення доходів повідомляється, незважаючи на погані показники як на масовому ринку, так і у сегменті Premium VIP, однак скоригований EBITDA у розмірі 59 мільйонів доларів США залишився на тому ж рівні, що і у 2022 році з цієї причини. Хоча обсяги масового ринку досягли 81% від рівнів до COVID з внесками за столами на суму 9,77 мільйона доларів, коефіцієнт виграшу в настільних іграх знизився з 19,6% до 16,8% і призвів до валового отриманого доходу у розмірі 76,6 мільйона доларів, що на 3,9% нижче, ніж у першому кварталі 2023 року порівняно з тим же періодом минулого року.
Аналогічно, сегмент Premium VIP (прямий VIP) NagaWorld істотно зріс у першому кварталі 2023 року порівняно з попереднім кварталом і досяг обороту в розмірі 10,8 мільйона доларів. Фігура, що представляє 43,9% річного зростання, «може бути пов’язана з успішним перетворенням попередніх гравців VIP-направлення на прямих гравців Premium VIP», як, згідно з повідомленнями, вказувала NagaCorp.
Ставки на настільних іграх та виграшний коефіцієнт Premium VIP знизились
Щоденний оборот сегменту досяг 90,2% від рівнів до COVID, але, як і в настільних іграх, коефіцієнт виграшу сегменту знизився з 4,3% до 3,5% на річній основі, щоб згенерувати валовий гральний дохід у розмірі 28,6 мільйона доларів, що на 11,9% вищий за перші три місяці 2023 року, ніж за аналогічний період у 2022 році. На відміну від преміум-сегмента, Referral VIP записав на 118% вищий щоденний оборот, щоб згенерувати загальний дохід у розмірі 11,8 мільйона доларів, що є показником на 176% вищим, ніж дохід, отриманий з комплексу Naga World у першому кварталі 2022 року.
Сегмент Referral VIP зріс
Як повідомляє Inside Asian Gaming, NagaCorp сказала: «Компанія спостерігала за зростанням чисельності учасників ринку Referral VIP, особливо з наших сусідніх країн, таких як Таїланд, Малайзія та Сінгапур. Ми продовжуватимемо розвиток ринку Referral VIP, визначаючи та залучаючи все більше авторитетних агентів Referral VIP.»
Повернення міжнародних відвідувачів
На основі фінансових результатів за 1 квартал 2023 року компанія розуміє, що сегмент Referral виступив набагато краще, ніж преміум-сегмент, оскільки великий оборот часто може очікуватися від великої кількості невеликих ставок, а не від невеликої кількості великих ставок, які можуть знизити коефіцієнт виграшу. Компанія визнала повернення міжнародних відвідувачів до Камбоджі як ключовий фактор поліпшення показників NagaWorld і очікує, що поступове зростання відвідувань китайськими гравцями ще більше підвищить доходи на курорті.
Згідно з повідомленнями компанії: «Оскільки Китай лише надав статус Схваленого пункту призначення для Камбоджі 6 лютого 2023 року, керівництво вважає, що відновлення туристичного потоку китайців в Камбоджу знаходиться на початковому етапі.»